Creanțe pentru bunuri

Ne străduim să achiziționăm produse de calitate pentru dumneavoastră de la producători de renume, acordând prioritate unei baze de fabricație și componente de calitate. Acordăm o mare atenție auditului intern al feedback-ului privind reclamațiile și eliminăm din oferta noastră articolele cu o frecvență a reclamațiilor peste medie. Este mai ieftin pentru noi, dar cel mai important pentru clienții noștri. Din istoricul nostru, putem garanta că nu ezităm să eliminăm un produs din ofertă chiar dacă este un produs Canon premium.

Dacă mai aveți nevoie să revendicați vreun echipament foto pe care l-ați achiziționat de la noi? Nicio problemă! Întregul proces de revendicare, așa cum l-am configurat pentru dumneavoastră, este foarte simplu.

Contați pe noi că vom face tot ce putem pentru reclamația dvs. și cel mai important... rapid!

Trimiteți-ne un e-mail la: info@oehling.cz
Includeți motivul reclamației și adresa dumneavoastră.
Dacă aveți o fotografie a articolului reclamat, vă rugăm să ne-o trimiteți. Acest lucru va accelera procesul de reclamație.
Problema dvs. va fi tratată intensiv de către serviciul nostru pentru clienți.
Dacă doriți să returnați bunurile, vă rugăm să ni le trimiteți prin poștă sau prin curier, prin colet poștal sau prin curierat obișnuit sau comercial.
Curierul ne va livra pachetul.
Noi vom evalua reclamația.
Totul este rapid și ușor!

Trimiteți bunurile la adresa depozitului Shop4u, s.r.o:

Pack4you - Shop4u, s.r.o., Na Pántoch 18, 83106 Bratislava, Slovacia.

Vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite bunurile revendicate.

Gestionarea cererii dumneavoastră de despăgubire

Producătorul, prin intermediul unui centru de service autorizat, importatorul bunurilor sau o persoană autorizată decide dacă reclamația este justificată sau nu. Aceștia vor emite întotdeauna o declarație scrisă cu privire la opinia lor. Desigur, este vorba de o mulțime de documente, dar noi ne vom ocupa de toate acestea pentru dumneavoastră, astfel încât totul să decurgă perfect.

Dacă reclamația este justificată, vă vom trimite un produs reparat, o piesă nouă sau vă vom rambursa prin transfer bancar în contul dvs. bancar în termen de 2 zile lucrătoare de la luarea deciziei. În plus, pentru reclamațiile legitime, aveți dreptul la rambursarea costurilor poștale la un tarif rezonabil.

În cazul în care nu ați găsit răspunsuri la întrebările dvs. privind procesul și gestionarea reclamației dvs. în informațiile sumare de mai sus, nu ezitați să ne contactați prin e-mail la info@oehling.cz sau să ne sunați la +420702012212.

Retragerea din contract și returnarea bunurilor în termen de 14 zile

Persoanele fizice au dreptul de a returna bunurile nefolosite în ambalajul lor original în termen de 14 zile. ATENȚIE - atunci când cumpărați pe un ID ca entitate comercială, nu este posibilă returnarea bunurilor.


Bunurile sunt bune, dar nu vi se potrivesc? Nicio problemă. Vă rugăm să urmați pașii de mai jos:


1. Trimiteți-ne un e-mail la info@oehling.cz sau sunați-ne în timpul orelor de lucru la numărul de telefon +420702012212 pentru a ne anunța că veți trimite articolul înapoi.

2. Trimiteți bunurile la adresa depozitului Shop4u, s.r.o:

Pack4you - Shop4u, s.r.o., Na Pántoch 18, 83106 Bratislava.

3. Acceptarea bunurilor returnate

4. Verificarea stării sale

5. Notificarea consumatorului prin e-mail că bunurile au fost primite și că banii vor fi restituiți. În cazul în care consumatorul nu a furnizat un număr de cont. Solicitați-l.

6. Emiteți o notă de credit

7. Rambursați banii în contul consumatorului